torstai 20. joulukuuta 2012

51.

Juu-uh, niin mä nyt sit mennä täräytin ja ilmoitin Aladdinin kokeeseen 28. päivä Forssan lounareihin. Ilmoittaessani katselin kuskipörssiä eikä siellä keikkunut Forssin Mikan nimeä, joten valkkasin sitten pari muuta heppua ehdolle. Näinollen lähtölistassa lukee näin: 

Uppo-outo kuski mulle, siis henkilökohtaisesti, ikinä ole vaihtanut sanaakaan kaverin kanssa, mutta toki tiedän että on se osannut Aslakkiakin lennättää niin miksei sitten meidän jättiläistä, Aladdinia :) Harmikseni huomasin tosin sitten lähtölistoista, että Forssi olisikin ollut käytettävissä mutta nyt mennään kuitenkin näin. Kyllä mä suunnittelin soittavani Jampalle ens viikolla joku päivä ja kertovani vähän taustatietoja oriista, jos olemme viivalla. 

Jos siksi, että huomenna Teivon hammaslääkärissä on syytä löytyä syytä niskojen nakkeluun, jos ei löydy, olen ymmälläni. Ja jos siksi että jos vika suusta löytyy, täytyy ohjattavuuden olla puolen viikon paikkeilla jo selvästi parempi. Ja tämähän ei selviä kuin täräyttämällä sekkivehkeillä vähän pendolinohiittiä. Vähänkin epämääräistä pomppaloikkaa ja jätän pois, ei me nyt mennä sinne kokeeseen hölkkäämään kolmeaviittä puolen kierroksen päässä muista, ehditään me ihan hyvin ens vuonnakin :) Mutta olen kyllä luottavainen huomisen klinikkareissun suhteen. Kyllä se eläinlääkäritäti saa viilattua Löllin purukaluston oikeaan kuosiin :)

2 kommenttia:

  1. Zemiii, hyvin se menee, JOS siis olette mukana... ;)

    VastaaPoista
  2. No, JOS ei olla niin sit lauletaan "oi JOSPA oisin saanut olla muukaanaa!" :D

    VastaaPoista