perjantai 13. syyskuuta 2013

169.

Ajelinpa tuossa orriilla vetoja Perjantai 13. päivän kunniaksi. Tätä mieltä se itse hommasta oli:



Kaikinpuolin hyvältä ja terävältä se tuntui mutta pieniä kysymysmerkkejä ilmassa silti leijuu. Olen kuullut sen köhähtävän silloin tällöin. Ei kuumetta, ei räkää, vain kuivia köhähdyksiä. Ajossa on ollut paineissaan, ja lenkeistä palautunut hyvin, myös tänään kun annoin päästellä vähän vauhdikkaammin muutaman palan, ei tietoakaan mistään vaikeuksista. Jos Aladdin on myös sunnuntain ajossa yhtä hyvän tuntuinen, ei kai tässä auta muu kuin lähteä katsomaan toppaako se Lappeen loppusuoralla. Toivottavasti ei...

Aladdinin uran ensimmäinen lehtileike:

Ai niin. Huutokaupasta vielä sananen. Ala-Seppälän Martti oli MAS-Breeding-kotisivujensa blogiin kirjoittanut näkemyksiään tämänvuotisesta huutokaupasta. Asiatekstiä koko kirjoitus, mutta kylläpä olin pakahtua ilosta ja ylpeydestä kun luin tämän kohdan:

"Jokaisella on huutokaupoissa suosikkinsa. Minulle ei ollut yllätys, että minun makuuni parhaan ostoksen teki TIMO NURMOS varsassa Ray Mysterio. Tuo orivarsa oli minun, ja monen muunkin mielestä huutokaupan hienoin varsa. Ja hinta oli vähintäänkin kohtuullinen ellei halpa."

-Martti Ala-Seppälä-

Niin. Meidän Reimastahan siinä puhuttiin. Aivan uskomattoman hyvältä tuntuu :')

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti