keskiviikko 11. syyskuuta 2013

168.

 Sain lisää kuvia Teivon 3.9 raveista, valkkasin tähän pari parasta. Kiitos kuvista Tiina Levander! :)




Ja lisää kuvia, nämä muutaman päivän takaa kun tulin ajamasta vetoja. Ori oli erittäin kuulolla :)

 

Ja sitten sen seuraavan startin tietoihin, eli Lölli juoksee maanantaina 16.9 Lappeenrannassa Nuorten Sarjassa. Lähtölista tässä:

On siinä tekemistä, takamatkan takarivi, vielä sisärata. Nähtäväksi jää tullaanko umpipaketissa jossain viides pari sisällä maaliin saakka. Ja uusi kuskikin Mikon ajokiellon takia vielä kaikenlisäksi, hui! No, mutta se ei pelaa joka pelkää, ja jos hevonen on viimeistelyissä oma hyvä itsensä, kyllä me lähdetään totosijajahtiin ilman muuta :)

4 kommenttia:

  1. Bärggele, miksi sä saat aina jotain lisäkuvia Teivosta, mä en saanut koskaan vaikka siellä tuli hypättyä yhtenään :D Onko mun hevonen niitä ruma ettei se vaan tallennu kuvaajien muistikorteille...

    Tossa lähdössä ei taso kyllä päätä huimaa, aivan hyvin voisi tuolta saada kotiintuomisiakin. :) Vähän joutuu puikkelehtimaan, mutta ei se taida Lölliä haitata.

    Toisaalta kattelin eilen Vermossakin yhtä rapasarjaa, että johan on heikkotasoinen lähtö, ja niin vaan menivät kuuttatoista siinäkin. Mutta Vermo on Vermo, Lappee ei ole Vermo ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyttään aina startin jälkeen hötönetin keskusteluja, järjestään siellä joku huutelee kuvia omistaan ni mä aina sit bongailen kuvaajien säpoja ja laitan kyselyä oltaisko osuttu linssin eteen. Joskus ollaan, joskus ei :)

      Ja mä oon muuten eri mieltä lähdön tasosta, mun mielestä siinä on ainakin 3-4 oikeinkin hyvää varsaa. Plus Lölli :) Juoksun kulku pelottaa, kun ei tuo ole oikein tajunnut siitä kiriinlähdöstä yhtikäsmitään, että mitä pitää tehdä kun käännellään ulkoradoille, on jäänyt vaan junnaamaan. No, kai se joskus vielä tajuaa :)

      Poista
  2. Kyllä Lölli tuolta rahoille ponnistaa :) Hyviä kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Töitä kyllä saa tehdä, vähän harmittaa tuo synkkä lähtöpaikka, mutta sieltä ajetaan kun ei sitä rataa enää vaihtaakaan voi. Kuvat on ihan jees minustakin, kiitos :)

      Poista