keskiviikko 8. lokakuuta 2014

279.

Eipä mulla oo nyt oikein mitään erityistä kerrottavaa hevosrintamalla. Tai no lyhyesti; Keke on edelleen tauolla, Känkkä treenaa hyvin ja pikkuhiljaa aletaan vähän viritelläkin. Ja Lölli kävi viime viikolla Mikkelin perjantailounareissa löllistelemässä. Mutta on mulla sentään jotain esiteltävää; Anttiteivainenfie!!! :D Olin siis lauantaina Teivossa Kriteriumia katsomassa. Ja piti sitten napata taas uusi sulka hattuun kuski kokoelmiin! Oli aivan piis of keik kysyä Anttia kuvaan, mutta koska Anttihan hymyilee aina, lisättiin vähän haastetta tähänkin tehtävään ja nyt otettiinkin yrmyilyteivainenfie!! Ja Antti oli luonnollisesti heti juonessa mukana, kiitos siitä! Yrmyilystä ei kylläkään oikein meinannut tulla mitään kun nauratti ihan liikaa.... Kymmenisen minuuttia kuvanoton jälkeen Antti otti ja voitti Suomenhevosten Kriteriumin. Kannatti yrmyillä!!!!!


Kuskiselfien kävin nappaamassa myös eilen pimeässä, tuulisessa Forssassa samalla kun olin tsemppaamassa Outia ja Onnia. Mutta sen kuvan julkaisen joskus myöhemmin....!

10 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin onkin, mutta kyllä hei oikeesti kun katot tota Akun kuvaa, se vaan on ihan superhellyyttävä!!! Aina tulee ihan liikkis olo siitä et toinen oli niin mukana kans heti, toisin ku eilinen kuvattava :D

      Poista
    2. Tää on mun mielestä parempi kuin Akufie. Ja se eilinen, noh, blaaaa, huumorintajuton tylsäke ;)

      Poista
    3. No se! Mutta tässäpä kato kuskit punnitaan, kuka heittäytyy likoon aidosti, kuka ei :)

      Poista
  2. Tsiisös mitkä ilmeet :) nää on kyllä ihan parhaita... !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustaki vaikka oon kyllä jo saanut palautetta että oon ihan pöhkö :D No, niin oonkin, that's the point! Olkoon muut vakavia ja tosikoita ja jäyhiä ja tylsiä, mä en jaksa! Hullunleima ottassa on kato kevyt kulkea!

      Poista
  3. Nää sun kuski-selfiet alkaa vetää jo vertoja talkkarille!! :D Lisää tätä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nohnoh, ei nyt sentään liiotella, kyllä TalkKari on ihan omissa sfääreissään :D Mutta kiitos kuitenkin :D

      Poista
  4. Ihan törkeen huippua hei XD Kohta pian ruppee porukka tästä innostuessaan pyyteleen sua selfieihisä :D ISO PEUKKU jatka samaan malliin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitos ja jooei, ehkä mä en sit kuitenkaan ole niin kuvauksellinen että kukaan ehdointahdoin haluaisi mun kanssa samaan kuvaan XD Mutta ei se mitään, jatkan tätä omaa hölmöilyäni taas joskus, en kyllä yhtään tiedä koska seuraavan kerran raveihin lähden ;)

      Poista