sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

263.


On niin, niin ihanaa saada kirjoittaa tämä:

<3 ALADDIN VOITTI KAUHAVALLA!! <3

Kuvakaappauksia TotoTV:stä napsin muutamia, niitä seuraavaksi:

Lämmityksestä

Esittelyyn:

Pruuvistartti:

Hetki ennen lähtöä:

Voittaja on ratkennut ja tulossa pikkukuvassa esittelyyn:

 Haastattelussa:

Loimituksessa:


Onnistumista olen odotellut joka kerta, nyt vihdoin oli sen aika. Aladdin johti lähdöstä maaliin ollen huikean hyvä :) Voittoaika oli 18,5, toiseksi tullut meni 19,2. Ei ole sanoja kuvaamaan, miten hyvältä oriin menestys tuntuu täälläkin, vaikka hevosesta ei ole meillä enää turpakarvaakaan. 

- - - 

Samanlaista menestystä yritetään itsekin tulevalla viikolla, kun Keke juoksee kilpaa tiistaina Forssassa, voi apua :)


9 kommenttia:

  1. Hienoa, mahtavaa!

    Tota Keken lähdön kutosta kaupattiin mulle pari viikkoa sitten... eli se ainakin mahtuu totoon kun olin sitä mieltä heti et en mä ny tommosta...! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on!! Mä oikeesti repeilen liitoksistani, oon ihan järisyttävän onnellinen niin Mikon, Aladdinin kuin kasvattajankin puolesta :) Ei oo hevonen todellakaan niin huono kuin mitä sen taulu sanoo... Toivotaan et tuurit olis kohillaan jatkossakin <3

      Ja jaahas, vai niin, se on siis sun vika kun toi kutonen ottaa ja voittaa yläpystyyn, ai hittolainen minkä menit tekemään! Olisit ny ees vähän aatellu meitäkin!!!

      Poista
    2. Nyt vasta katoin lähdön ja sellasella tyylillä tuli tikku ettei taatusti jää ainoaksi :)

      Poista
    3. Niinpä :) Nyt Lölli näytti ekan kerran siltä kuin miltä se on aina käteen tuntunut. Hyvä Mikko :)

      Poista
  2. Huikea esitys Aladdinilta! Tuurit Keken starttiin, taidetaan tulla paikanpäälle kannustamaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olikin, pullistun ylpeydestä vaikkei mulla enää mitään konkreettista tekemistä tuon hevosen kanssa olekaan! Sillä vaan tulee aina olemaan paikka mun sydämessäni <3 Ja kiitos, jos tuut niin tulehan katokselle moikkaamaan!

      Poista
    2. Onnea vanhalle valmentaja/ omistajallekin kuitenkin:)

      Poista
    3. No kiitos vain, mutta eiköhän kaikki kunnia kuulu kyllä Mikolle :) Liekö uittaminen tehnyt hyvää tuommoiselle mötkylälle vai mikä, mutta toivotaan että meno jatkuisi tulevissakin starteissa samanlaisena :)

      Poista
  3. Mun raviseurani ei oikeen ymmärtänyt, kun loppusuoralla taputin ja samaan aikaan höpötin, että "tolla hepalla ob blogi" :D Harmitti, kun en yhtään taas ollut kartalla, ja olin heittänyt kameran autoon jo aiemmin näpit jäässä juhannusravessa palellessani..

    VastaaPoista